Herkese Merhabalar arkadaslar. Bende burda surekli dogum hikayemi paylasirim diye hayal kuranlardan biriydim. Çok şükür dün yavrumu kucagima aldim. Allah isteyen herkese nasip etsin öncelikle. Hikayeme gelecek olursak dogum yapacak annelerimizi korkutmak istemem ama benim icin cok zor bir süreçti. Gece 3.30 birden suyum geldi ve apar topar hastaneye gittik hemen yatisim yapildi ve sanci odasina alindim henuz bariz sancilarim yoktu. Ama saatler ilerledikce hem sancilarim hem acilmam ilerledi. 6 saat icinde 7 cm oldu tabi bu sancilar sirasinda o muthis korkulu olan cati muayeneleri atlasam olmaz. fakat bebegim kanala giremedi kafasi sag tarafta takili kaldi o yuzden giremiyor dedi doktor. Ben artik sancilara dayanamadigimdan dolayi hem duvarlari yumrukluyor hemde zavalli esimin her yerini sıkıyordum. Bagira bagira bir hal oldum ben istemiyorum beni sezeryana alin diye halbuki hep normal dogum icin hazirlamistim kendimi. Daha sonra doktor muayenesindrn sonra cocugun kanala giremeyecegini belirten doktor acil sezeryana aldi. Ve sabah 10.30 gibi dunyaya geldi güzel kizim. Evet orda anladim ki gercekten annelerin hakki ödenmez. Çok zor ama bir okadar güzel olan bu seruvende benimde anlatacak birseylerim oldu ne mutlu bana😊 simdi prensesim yanimda uyuyor ve ben ona her baktigimda tum acilarimi unutuyorum.
Biraz uzun oldu hakkinizi helal edin ✋🏼