Zuzum_20 40+1 olduk artık biz bilenleriniz bilir bebegım 32 de bas asagı dönmüştü hersey normal dogumu gösterıyordu o dogrultu da kendımı hep motıve ettım 37 haftalıkken makat 38 bas 38+5 makat 39 makat 40 makat olmak uzere kontorol oldum dun artık ayaklarını kanala yerleştırmeye calışıyordu kızım gebelik sekerım vardı suyum da fazla oldugu için bebegın döndugunu söyledı doktorum ama artık dönmesının çok zor oldugunu söyledı bugune kadar bekledık 😦 11:30 da yatışım var cumadan berı sezeryan hakkında konuştugumuz için endişelerım bıtmedı o yuzden tam olarak hazır hıssetmıyorum kendımı. Dua edermisiniz benım ve bebegım için sag salim çıkalım dogumdan 💗💗💗
Adel001 Zuzum_20 canım benimmm içini ferah tut Allah seninle, inşallah bebeğinle güzel doğum hikayeni paylaşırsın canım😍
Busra5341 Zuzum_20 benimde yarin 😞 hic uyuyamadim bu gece sezaryen olcam nasipse geldi catti uyku sifir kalbim agzimda atiyor sanki 🙈 dualarimiz seninle canim hayirli dogumlar cikinca yaz bizede moral olsun 😊
Tuuce7 İçimi ferah tut, hiç korkma canım. Bir anda her şey bitecek kızın kucağına gelecek 🙏🏼 sen de bana dua et , doğumum bu ay :)
Asel04 Hayırlı doğumlar sezeryansada korkmayın anlatıldı şekilde korkunç değil sağlıkla gelsin bebisiniz🙏👶
Busra5341 Zuzum_20 aslinda korkmuyorum hic kendim istedim ben sezaryeni biz anlayamadan kucagimiza verceklermis bebislermizi herkes ole diyor .ama nasi olcak nasi gitcek insan dusunmekten uyuyamiyor ya kuruyorum surekli ameliyata giderken cikarken cikinca nasi olcam falan kalp atislarm hizlaniyor 🤣aslinda uyuyup dinlenmeli insan ama elimizde degil erkendende kalktm cok isim varmis gbi durunamiyom
Busra5341 Asel04 insallah bizimde o kdr guzel gecer 🙇♀️ herkes hic korkmamamiz gerektgni zaten anlayamadan bebegi kucagina veriyorlar diyor ama insan bi stres oluyor ya 😊 bize tavsiyelrinz varmi
Asel04 Busra5341 anestezi doktoruna güven ve kendini hiç kasma dicem ama tabi heycandan elde olmuyor 🤣 kısa sürede iyilesm3niz dileğiyle hayırlı doğumlar olsun 🙏