Suna_01 Ayimiza girdikten sonra yüzüm mahvoldu burun ve ağız çevrem kabarcık kabarcık oldu ve şişti 😓😰😰
burcu0818 Suna_01 bende 13.cü haftama girdim öyle oldu bide tatlı kaşıntıyo acaba bi ilaçmı yan etki yaptı diye düşünüyodum 31 Ocak kontrol var ozaman sorarım artık
Suna_01 burcu0818 ilaçta kullanmiyorum ki canım ben valla simdiye kadar birşeyde yoktu ama 5.ayin sonuna doğru bi sıkıntılı dönem gecirdim ondan da olabilir diye dusunuyorum 😓