nurcnbglr Biz 18 haftalığız henüz öyle yırtıklar oluşmadı ama cevremde yırtık oluşmadan krem zeytin yağı felan sürüldüğünü duydum şimdiden sürmelimiyim ?
Ummuhumeyra nurcnbglr tabiki artık zamanı gelmiş geçiyor bile bu arada sadece karın değil göğüsler basenler vs çatlama ihtimali olan her yeriniz mesela ben 31+2 haftalık gebeyim göbeğim karnım hariç her yerim çatladı hele göğüsler büyüdkçe çatladı 😊
Ygmr_kyl nurcnbglr ben hindistan cevizi yağı kullanıyorum henüz 33 haftadayım henüz çatlak yok inşallah olmaz :D
ald1017 nurcnbglr Bende 18 haftalığım.Hindistan cevizi yağını duydum onu aklıma geldikçe biraz kullanmaya başladım sizde bir araştırın belki ileriki haftalarda faydası olur 🌸
ds06 nurcnbglr 12.haftadan sonra başlanmalı diyor doktorlar frei oil öneririm suanlik memnunum 26.haftadayiz
Seferdeniz1 busepp bende 30.hafta göğüs değil de bacak arkası çok çatladı göbek de aşağıda ince çizgi çıktı malesef bundan somra daha dikkat etmemiz lazımmış
Faray nurcnbglr Ben 22 haftalığım göbeğime hep devekuşu yağı sürdüm hiç çatlamadı, göğüslere sürmem gerektiğini unuttuğumdan gögüslerimin kahverengi kısmı çatladı onlara da sürmeye başladığm an acısı geçti. Çatlakta geçer dilerim.
Twinmomm nurcnbglr Ben şuan 35. Haftamdayım ikizlere gebe olmama rağmen hiç çatlağım olmadı. Bio oil kullandım, deli gibi sürdüm hergün aklıma geldikçe günde en az 4/5 defa
Seferdeniz1 Twinmomm bio oilde yüksek a vitamini var zararlı diye duydum ama bende denesem mi 30.hafta zaten
Esma_nur Twinmomm bende ikizlere hamileyim ve 26.haftadayım karnım ve bacaklarım çatladı ne sürsem yaramadı yağlı göreşe gider gibi yağlandım ama bi fayda görmedim sizin bi öneriniz war mı peki 😒😔
Tuuce7 nurcnbglr zayıfım yaa kesin kalacak artık lazer vs bakarım. Annem de dövme yaptır diyor , üzerine Arya Hatırası yazdırırız dedim 😂
ald1017 nurcnbglr Çatlama olmadı ama biraz kaşıntı başlamıştı karnımda gerildiğinden çatlama belirtisi olabilir diye öğrendim.Araştırdığımda hindistan cevizi yağını kullananlar varmış bende şimdilik arada kullanıyorum.Doktorumada sordum kullanabileceğimi zararı olmadığını söyledi.
ds06 nurcnbglr benim doktorumda önermişti o yağı doğal diye.doktorumuz 12 haftadan beri her kontrolde hatırlatıyor bana.catlamam olmadı devamlı kullaniyorum
Faray nurcnbglr internetten yazdım, karma lı bir firma ismiydi. Çok güzel paketli temiz geldi ürün pahalı da değildi. Memnun kaldım.