hmyrmom yaptırmadım yaptırmayıda mantıklı bulmuyorum. Yanılma payı aşırı yüksek . Allah korusun bir şey çıksa bile yapabilecekleri bir şey yok aldırmaktan başka.. testte down sendromlu diyipp çok sağlam , sağlam diyip down sendromlu doğanda çok fazla var. Böyle bir durumda aldırırmısınız bebeğinizi size soruyorum ?
üstelik yanılma payı çok olan bir testte ne kadar doğru bir sonuç alacaksınız ki yanlış birşey söylediğinde 9 ayınız bitene kadar bunu stres edip ister istemez bebeğide kendinizide kötü yapacaksınız. Hiç gerek yok buna. Sadece 1 kereliğine detaylı ultrasona girdim 20 haftadan sonra yetti de çok şükür