Bizim haftamız 38+5 iken kontrole geldik normslde bizi perşembe günü suni sancı ile doğuma alıcaklardı ama pazartesi doktorumuz bizi bı gördü ve dedi ki kilosu çok fazla bende gebelik şekeri vardı daha sonra omuzları geniş Rahime takılır dedi seni sezeryana alalım direk dedi ben seni riske Atamam falan dediğin için ben kabul ettim pazartesi yatırdı salı sabah 9 da doğumhaneye alındım ama bende bir korku bir korku neyse antestezi uzmanı geldi genel mı spinal anestezi mı almak istersin dedi spinal anestezi tercih ettim sebebini sordu kızımı görmek için dedim o doğduğunda uyuduğum ve zor uyancağımı tahmin ettiğim için spinal tercih ettim iyiki öyle yapmışım 9 20 geçe kızımı gösterdiler 9 45 te ben uyandırma odasına alındım 😊 kızımıda verdiler kucağıma normal sezaryan rabbim sağlık şifa versin hepinize hanımlar şimdi kızımda bende çok iyiyiz doğunca kilosunin bizi yanıltması normal doğum şansımı yok ettiği için üzüldüm ama hayırlısı böyleymiş kızım 3900 bekler 3385 gram doydu 😊😊