Bugun itibariyle 37+1 olduk yarin sabah cati muayenem var muayene sonucuna gore dogum seklim bir an once belli olucak ve doktorum şeker yuzunden daha fazla bebegi tutamayız bir an once dogumu başlatmaliyız dedi varmi yasiyanlar suni sancıyla falan dogumu başlatmasindan cok korkuyorum .