Aysegul85 Kizlar 20 haftalik hamileyim agzimda ne yersem yiyeyim sonrasinda kotu bi tat olusuyoo migdemi bulandiriyo doktor gecmez dedi azar azar su ic dedi benim gibi olan cozum bulan varmi
aysenur4 Aysegul85 öyle bi tat benim basıma gelmedi bilmiyorum o yuzden şey yap şekerli bişi ye binparmak cıkolata at agzına meyweli seker weya tatlandırıcı bişi
Deletedmom124 Aysegul85 benimde gecmiyor maalesef doğumu bekliyorum 17 18 hafta kaldı inşallah hayırlısından geçer gider
zelis63 Aysegul85 benmde var küçük şekerler var sürekli ağzıma atıyorm biraz iyi geliyo yoksa iğrenc bir tad var hep agzımda
Emineyavuz_53 Aysegul85 o Demir tadı 25 filan gibi geçiyor . O zaman da mide yanmaları başlıyor ☺️ Minik şekerleri dene canım ben öyle atlattım .
Aysegul85 aysenur4 insallah hic gelmesinde basina hayattan zevk alamiyosun resmen neyseki tek degilmisim😂
Aysegul85 Emineyavuz_53 insallah gecer surekli yudum yudum su icmekten tuvaletten cikamaz oldum zelis63 dogumdan sonra kurtuluruz insallah