Arkadaşlar ben 24 haftalık hamileyim Medipol mega gidiyordum şimdiye kadar ve artık o hastaneye para yetistiremez oldum doktorumda sağolsun en ufak bir şeyde muayneye çağırıyor hastaneye para kazandırmanın peşinde ve malum muayne ücretleri aldı başını gidiyor ve sanırım sezaryan yanlısı şakayla karışık olmadı keser biceriz seni gibilerinden konuşuyor kafam karisik.. Esenler'de ki Medipol daha uygun arada fiyat farkı var oraya gidipte öğretim üyesi olmayan. uzm dr'a gidipte kendisinden memnun kalan var mi?