Semistra yani alakası bile yok eşinde test yaptırmalı bozuk sperm dölleneblyr rahmine gidiyor ve o bozuk kromozumu vucudun büyütmeden atıyor buda kimyasal gebelik zaten kromozm bozukluğunun sebebi tek sen olamazsın canım bu bilgileri araştırdığında da bulablrsn ayrıca benim eşim 3 doktora gözüktü biri karın hamile kalıyoya neyi araştırıyorsr dedi gönderdi biri sperm değerlerin çok normal dedi gönderdi en son elle muayene etti bir doktor varikosel var sende dedi gerçektende ultrasnra çıktı anlıycağın her doktora güven olmaz hamilelik tek taraflı değil iki kişide muayene olmalı dış gebelikle bir tüpümü kaybettm ve eşim çok üzgün keşke en başından gitseydim bunları yaşamasaydık diyor 😞 eğer sende bir skntı yoksa cnm geç kalmadan eşine destek ol muayene olsn