Benimde gebeliğim in ilk başlarında o seviyelerdeydi doktorum yazdı düşük mg bazı aylar 2 bucuk fln oldu gene bıraktrmadı çünki bebek beyin gelişimi için önemli oldugunu duymustum 36 haftalıgım aralıksız kullandık doğuma kdr da devam edeceğiz. Bence başka, bir doktorla, da, görüş derim normal insanda 5 ustune. Yazıyorlar DİE bilyorum