Merhabalar, dün başlayan kasılma ve hafif sancılarla doktora gittim. 2-3 cm arası açılma ve nst ağrısı çıktı.Nöbetçi doktor kendi doktorum cuma gününe kadar şehir dışında olduğu için evde sancılarını bekleyebilirsin , ya da suni sancı ile doğum başlatabiliriz dedi . Ben doktorumu beklemek istedim . Böyle bir durumla doğum süreci konusunda tecrübesi olan varmı ?