Uzun_54 Arkadaşlar merhaba 25haftalık hamileyim ve karnımda çok oynuyor bu çocuk 😊 yani bazen hele aşağıya doğru vuruyor sanki haftası benim gibi olanlarda durum nedir fazla oynaması da kötü birşey olurmu acaba kendi kendime ondan bile korktum
Aysekayahan Uzun_54 bnde 25 haftaligim canım oynaması güzel birsey bnim doktorum sağlıklı iyi olduğunu gösteriyor dedi🤗