Ceylann12 bende de var, retrover uterus diye geciyor. 5 kisiden 3 unde olabiliyor ve dogustan olan bir seymis. Tek skntisi birliktelik yasarken agrili olabiliyor kendine uygun pozisyonu ayarlamak gerekiyor vs. 😬 onun disinda hicbi skntisi yok icin rahat olsun. Gebelikte normal pozisyonu aliyor diye okumustum internette. Yani hic endise edicek bisey yok🙏🏻