Esila4549 Kızlar bebegın kalbi sankı sınırlarda gibi doktora soyledim yok diyor bebegın kucuk ondan diyor ama benim daha once ki nstem saglık olacağında ki takiplarım de hep 140lardaydı sımdı 119.120.127 boyle bir bakar mısınız ben mi evham yapıyorum https://i.imgyukle.com/2020/01/22/VlkCKY.jpg
Muge0609 Esila4549 Kalp atışının 120-160 Arası Olması Gerekiyor Sizinki Normal Bazen bebişler Uyuyolar yada Siz aç Olabilirsiniz O Sırada Bu Şekilde Çıkabiliyor. Ama Bu Anormal bir durum Değil ☺️Önemli olann Olması Gereken Aralıkta Olması