Mervemeydan Kardeşim ben iki soktor kontrolundeydim bana bir doktor suyun biraz az annesi su iç çay iç maden ayyu iç ama iç dedi cok dert edindim zaten gebelik aırasinda ne deseler gözde büyüyor ki Rabbim ne seni ne bizi korkurtmasin zamanında sağlıkla sıhhatle kucaklamayı nasip eylesin❤️🤲🏻❤️ sonra diğer doktoruma gittim ama oncesindeki hafta elimde suyla dolandım etkisi varmı bilinmez. Doktor haftasına göre gayet normal dedi aonra dayanamadım baska doktlra gittim oda normal dedi. Diyeceğim başka bir doktlra daha git ama şu doktlr sunj demişti deme . Sonra açıklarain kücük tavsiyem deneyimim Rabbim kolaylık versin bizlere :)