Sunaykorkmazz Kocaeli de yaşayıp Alikahya kadın Doğum hastanesinde doğum yapan yada yapacak olan anneler memnunlar mı Bilgi verirseniz çok sevinirim 😊
elif41asel Sunaykorkmazz ben doğum yapmadım ama araştırdım ve çoğu kişi beğenmemiş tabiki tercih meselesi ama genelde kötü yorumlar duydum detaylı için gittim sadece oraya pek memnun kalmadım
Deletedmom137 Sunaykorkmazz canım bende yapmadım ama iki ay öncesinden yengem doğum yaptı orada açıkcası hiç beğenmedim koskoca hastanede çalışan hasta bakıcı yokmuş gibi sedyeden yatağa biz kaldırıp koyduk şok olmuştum 🤦♀️
Sunaykorkmazz Deletedmom137 doğumu nasıl geçti acaba yengenin ebelerin ilgisi falan ben daha çok onu merak ediyorum