ycllksa Kızlar merhaba , bi kaç gündür sol kulunçlarım ağrıyor ve uyuşuyor.. sebebi ne olabilir yaşayan varmı aramızda ? 32 haftalığız bu arada
NurcanVolkan ycllksa benimde sol tarafımda kuluç birikmiş ağrıyor kaskatı orası hatta aşırı derecede batma oluyor yatınca yakı aldım yarın yakı yapıştırcam artık Masajla bile geçmiyor en doğalgazlı falan değil duş alırken falan muhtemelen bi yel girme sonrasında dikkatsizlik derken oluştuğunu düşünüyorum ben
ycllksa pyymamm bugün bir yerde denk geldim hemşire bir bayan , ağırlığın artınca karnın büyüdükçe hani sırtına ağır geliyor dedi. Doğumdan sonra bile geçmiyor bazılarınınki dedi.. sizinkide stresle alakalı olmayabilir . Ama nasıl geçer yani bu ağrı
pyymamm ycllksa benim stresten ötürü sağ kolum ağrırdı zaten fizik tedaviye görünmüştim cok sıktım bir ara kendimi ailevi seylerden ondan sandım ben ama gecti bugunlerde . Ama dediğiniz gibi olmasıda cok normal artık bebişler buyuyo
Naime4049 Canım ben daha yeniyim 3 aykıgız yinede belim öyle arıyor ki anlatamam eşime masaj yaptırıyorum sadece biraz öyle rahatlıyorum 😂