Sevgili anneler çok merak ediyorum. 21 +3 olduk ama ben sanki hiç hamile değilmişim gibi isahsizim ilk aylar mide bulantisindan yiyemedim ama şimdi bulantılarım çok nadir oluyor. Ama normal yemeğimi yiyorum hatta bazen kendi yaptığım yemeg8 bile yiyemiyorum acaba ondan mi ? Sizin nasıl gidiyor iştah?