Merhabalar bugün doktora gittim son adete göre 5+2 yiz ama bugün kesede birşey göremedi doktor, bu normal mi? Strese girdim, kafayı yemek üzereyim.
göğsümde sızlamalar yok, sık idarara çıkmıyorum.. bulantı ara ara oluyor.. bunlar kafamı karıştırıyor? 😓
acaba boş gebelik mi ?