Ebru9360 canım dün bunun için doktora gittim ordan biraz örnek alıp bir test yaptı bebeğin sıvısı değilmiş ama enfeksiyon mantar yapmış ondan oluyormuş sakın ıslak tutma sık sık iç çamaşırını değiştir dedi zaten dikkat ediyordum ama bugün çamaşır değiştirmekten kafayı yedim birde fitil ve kremlerdi eğer normal doğum yapmak istiyorsan enfeksiyonun geçmesi gerekiyormuş ben zaten sezeryan olucam ama bence sende bir doktora git derim