Kizlar 38+4 haftalik hamileyim 10 gun kaldi doguma ve dun randevum oldugu icin oglumu arkadasima biraktim ve kizi bugun su cicegi cikarmis %90 oglumada gecti ama benim korkum kendimden cunku bende olmadim su cicegi netten arastirdim hic ic acicu seyler soylemiyorlar yasayan oldumu hic yada etrafinda yarin kan aldiracagim bakacaklar varmi diye ama icim rahat degil