Elifffffffff bu konuda doktorunuzu dinleyin ve doktorunuza güvenin lütfen. 3.sahislara hamileliğiniz ve yapacağınız uygulamalar hakkında yorum yapma izni vermeyin. Benim hga1c değerim normaldi, açlık şekerim normaldi. Ancak doktorum annem şeker hastası oldugu icin şeker testi yaptırmalı uygun gördü zaten doktorunuza guvendiginiz için gitmiyor musunuz? O oneriyorsa yaptırın. Gebelik şekeriniz varsa ve bunun önlemini almazsanız bebeğinizi doğduğunda aniden sizden aldığı insülin düşeceği için kaybedebilirsiniz bile. Bu doktorlara biz canımızı, bebeğimizi emanet ediyoruz onlar ne derse o. Ülkede maşallah herkes avukat herkes doktor.