Tugce_tasci3 Merhaba kızlar 12.hafta da doktorum kız olarak tahmın edıyordu 16 haftalık olduk ve çok şükür kızım olacakmış ya sızın cınsıyet ne
kalbenbebek Bende 17+2 deyim 16 haftalıkken büyük ihtimal kız dedi doktorum. 13 Şubat'ta tekrar kontrolüm var ozaman netleşecek.
Kakulimmm Bana da bugun 16. Haftada ilk tahmin yapıldı erkek dendi. Değişme ihtimaline karşı kimseye demiyorum ama yine de