28Nisan19 Nişanım geldi dün kızlar. Akşam dan bu yana da sancılarım var kasıklarımda git gide de artmaya başladı. Eşim gidelim diyor ben bekleyelim biraz diyorum... 😑 popom bile ağrıyor. Belimde de var agrı. Böyle mi başlıyor doğum sancisi ki ?
Bellazarea 28Nisan19 Tabiki tutmalisiniz, bi dus alin, eger agrilariniz devam ediyorsa gidin bi nst ye baglasinlae acikliginiza baksinlar..🤗