hamiszns çok şaşırdım doğrusu. Benim doktorum Selman hoca idi. İkinci denemede tuttu, tabi bu birçok değişkene bağlı. Selman hoca ve ekibi son derece güler yüzlü, ilgili, seni sakinleştiren bir yapısı var. Hatta geçen hafta Selman hoca bizzat arayıp, gebelik devam ediyor mu, nasılsın, bir şikayetin var mı diye sordu.