NukleerBaslikliKiz 36.hafta da kontrole gittigimde 2700kg dı. Iki hafta once 2500 dü . Boyu nerdeyse hiç uzamamiş ve haftada 100 gr almisti. Bu zamana kadar haftası ile uyumluyken , 36. Haftada 1 hafta geri çıktı herseyi. Doktorum normal her bebek 4 kilo dogmaz bazisi 3 kilo dogar falan dedi ama ben tabi her hafta 250 gr falan alir diye kendimi şartladığimdan o kadar üźülmüştüm ki , ağlayarak çıktım hastaneden. 10 gün sonra gel dedi doktor ,1 hafta sonraya aldım randevuyu. Kasar , yoğurt , süt , burdan duydugum nesquik aldim. 2-3 gün içtim gribe yakalandim zar zor yemek yiyebildim. Randevu gününde dedim ki inşAllah 100 gram almistir doguma kadar 3 kg olur en azindan. 3400 olmuş boyu da uzamış. 2 haftada 200 gram alan bebek 1 hafta da 700 gram almiş ki hasta oldugumdan zar zor yedim portakal suyu ile beslendim. Size yazmak istedim lütfen üzülmeyin bir haftası diger haftaya uymuyor . Her bebekte ayni olmuyor. Onemli olan saglikli olması.