Sdt1453_ Hamilelik döneminde vucudundan kaşıntı yaşayan var mı özellikle bel ve bacak. Benim bacaklarım yara oldu resmen ilaçlarda işe yaramıyor önerisi olan var mı 😔
Esrayalciin Sdt1453_ benimde öyle sanki bi şeyler batıyor gibi kaşınırlen camım yanıyordu artık doktor duş jelini falan kullanmayı bıraktırmıştı şimdi biraz daha iyiyim 😔
Sdt1453_ Esrayalciin Benim geçmişti şimdi tekrar az az başladı şuan ardıç katrançlı sabunla yıkanıyor um iyi gelmeye başladı ama sürekli bu şekilde olmak psikolojimi bozdu. Bu arada kükürtlü sabun da iyi dediler ama onu denemedim