Arkadaşlar merhaba merak ettiğim bir soru var. Umarım bana yardımcı olabilirsiniz. Bugün doktor kontrolüm vardı. Bu arada ben 23 +2 günlük gebeyim. Kontrolüm sırasında doktor bana ilk defa alttan muayene etmek istedi. Muayene sırasında rahim boyumun kısa olduğunu ve rahim ağzımın da yumuşak dokuda olduğunu, 1 cm kadar açıklık görüldüğünü söyledi. Bu durum beni epey korkuttu. (Bebek çok erken gelebilir) bana progestan ilaç, proluton depot 500 mg iğne (haftada 1) ve crınone vajina jel verdi. Bu jeli aranızda kullanan var mı? Normalde gebeliğin ilk 3 ayında kullanırmış gebeler ve tüp bebek deneyimi olanlara verilirmiş. Ben iki durumda da değilim. Kullanan arkadaşlar ne kadar süre kullandı ve hangi durumlarla karşılaştı da doktoru verdi, yardımcı olabilir misiniz