tansuyalman rumeysa1998 normal canım 90 üstü olması da benim de öyleydi 110 105 95 hep böyleydi normalmiş
arzu_glyprk rumeysa1998 benim 120 geçtiği oluyor ve kalbin çok hızlı atıyor diyor ama ben çok iyiyim bilmiyorum. 90’larda olması gerekirmiş sanırım