Marryy Hepsiburada da indirime girmişler krem yerine serum şeklinde çatlaklar için daha etkili olacağını düşünüyorum siz hangisini kullanıyorsunuz?
suhedaborekci Marryy Ben Lierac çatlak kremini kullandım. Aslında biraz da genetik bence. Hamileliğimde 20 kilo aldım. Şuan da 36+6 haftalığım, herhangi bir çatlağım olmadı çok şükür. Düzenli kullandığım da söylenemez😌
Sinem91 Marryy serumu hamilelik sonrası oluşmuş çatlakları tedavi ödüyor hamilelik döneminde krem/jel formülü uygun
ipekgul Marryy canım jeli çatlak oluşumunu engelliyor. Serum oluşmuş çatlağı gidermede yardmcı. Bn ikisinide kullandm tavsiye ederim 30 kilo aldm hiç çatlamadm. Önceden oluşan çatlaklarm vardı serumuda iyi geldi
Betulnil Ben şu an jelini kullanıyorum. Çok fazla kaşıntım var. Sürer sürmez rahatlıyorum. 17.haftadayız. Cildim de kuru olduğu için daha çok sıkıntı yaşadım😓