Akdenizbebisi Gamm oooo maşallah bitmiş senin keşke bende şuan öyle olsam 😔 benim 16 haftam var galiba daha 😒😔😔
kitapkurdu Akdenizbebisi 21de 400 gramdı doktorum 10 gün önde dedi. Kızının kilosu gayet iyi. En önemlisi sağlıklı olması. Bizim sülale de eşimin tarafta da çocuklar kilolu doğuyor. Ben de ondan korkuyorum. 🙊
Akdenizbebisi kitapkurdu maşallah sağlıklı olsunda 🙏🏻🙏🏻 Bende doktorum kilolu diyordu kızımda göbek vardı ya kocaman öyle görünce kilolu diyordum doktorum iyi beslemişsin diyordu ama öyle değilmiş 😔
Gamm Akdenizbebisi 20 lerden sonra öyle hızlı geçti ki zaman bi baktım 28 bi baktım 33 hiç anlamadım . Su gibi geçer gider inşallah :)