Light345 Ben 10 aralıkta normal adet aldıktan sonra 11 ocakta yerleşme kanaması yaşadım halk arasında üstüne görme deniyor ya ondan 😊 3-4 gün sürdü ve kahverengi lekelenme şeklindeydi afedersin tuvalete gitmeden de pek gelmiyordu 🤗 Bu durumdan şüphelendim ve anneme danıştım .Annemde üstüne görme olabileceğimi ve test yapmam gerektiğini söyledi. Yaptım pozitif çıktı ve ertesi gün 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim. Bence ihmal etme canım 🤗