Sultanci Selam arkadaşlar ☺️ Bebeğinizin kalp atışlarını kaçıncı haftada dinlediniz acaba ben şuan 4 hafta oldum ama yarın randevum var acaba dinleyebilirmiyim
Merve_kucuk Sultanci Bence 5 haftalıkken gidin doktora. Hem bebeğinizi görür doktor hemde kesesini☺ belki kalp atışını bile duyarsiniz ama ben 7 haftalikken duymuştum ☺
d190516 Sultanci kuzum ben 4+5 haftalık hamileyim 2. Gebeliğim bi oğlum var 6 aylık 🙈oğlumda 6+0 da hem bebeği hem keseyi hem kalp atışını dinlemiştik bunda ilk kontrole 7. Haftaya yakın gidicrm sen çok erken davranmışsın doktora gitmekte 😄
Sultanci Merve_kucuk işte ben normalde geçen hafta öğrendim doktorum da haftaya gel dedi yarın gitçem bakalım olmadı 1 hafta sonra gene giderim 😂
Merve_kucuk Sultanci Siz bilirsiniz öyle yapın o zaman😊 hayırlı olsun bu arada rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin🙏🏻 tüm isteyenlerede bu duygusu yaşatsın inşallah🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Yesmckmk Beta 3000 geçtikten sonra kese görünür. Ve şuan gitseniz hiç birşey göremezsiniz. genelde kalp atışını 6-7-8 haftalarda dinliyorlar sizin haftalarınız da hiç birşey net belli olmuyor
Sultanci Yesmckmk hmm anladım bilmiyorum gel kese oluşmuş olur dedi ama bakalım artık dinleyemezsek biraz daha sabrederiz artık ☺️
Yesmckmk Sultanci zaman çok zor geciyo biliyorum ben 6. Haftamda gittim 5+2 ile uyumlu kese ve bebeği gördüm ben de kalp atışı için gidicem o zaman da var gibi dedi ama belli olmadı için net birşey demedi siz düşünün Rabbim sağlığıyla kucağımıza aldığımız günü göstersin bize 🤲🏻
Sultanci Yesmckmk amin inşallah başta olmayan herkese bu duyguyu yaşamaya nasip etsin olanlara sağ Salim sağlıkla kucaklarına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻 Hepsi vatana millete hayırlı akıllı bebekler olsunlar
DilekBodurr 6+2 de kalp atışını dinledik ve bebeği ilk kez görmüştük 4+1 de görünmüyordu betamız yeterli değildi 😊
Sultanci Bilmiyorum bakalım o zaman hayırlısı gel dediğine göre belki betam uyuyordur 🤷🏻♀️ Bakalım yarın ola hayır ola ☺️