Vudunine Selam kızlar 11. Haftadayım. Normalde günde 6-7 fincan kahve içen biriydim kahve delisiydim hamilelikte doktorum günde 2 tane vermişti çok seviyorum diye başlarda içiyordum ama haftalar geçtikçe kahveden tiksindim çok nadir içebiliyorum hatta içmiyorum denebilir. Kahve için çok üzülmedim zaten iyide oldu içmediğim ama en garip olanı sudan tiksinmem!!! Günde 2 bardak suyu zorla içiyorum ki ben normal gebelikten önce 3 lt su içerdim.. var mı benim gibi su içemeyen? Su önemli çünkü ama mide bulantısı içirtmiyor.. tabii yemeğe verdim kendimi aşırı bir kilo alımım oldu böyle giderse 100 kg doğurucam.. azcık morelimide bozuyor bu durum ama kendimi alıkoyamıyorumda 🥺
Nisanurt Vudunine hamilelikte insan her şeyden tiksiniyor. Umarım hızlıca aşıp kurtuluruz bu aylardan 🥶🥶 neredeyse kendimden bile tiksineceğim 🤣
Hulya_C Vudunine canım ben 5. Ayımdayım ilk 4 ay bi yudum sudan kusmalar devam etti 4 ay taze meyve suyu sıkıp sıkıp içtim. Yeni alıştırdım kendimi. Limon falan sıkıyorum suyun içine şimdi.
Yas Vudunine Ben de aynı şekilde hamilelikten önce fazlaca su içen biriyken hamileliğin ikinci ayından sonra sudan tiksindim, bi çok su markası denedik en sonunda doğal kaynak suyu olan bi sokak çeşmesi bulduk ve şu an severek deli gibi içiyorum 😅
Zuzum_20 Vudunine ben sudan tiksindim hazır su vs içmeyi dene 1 2 bardak çok çok az 10 bardak olmasa bile 8 bardak içmelisin canım en az ☺️
Vudunine Alydemir yemek yiyememekte kötü bir durum eminimki ama yemekte kötü be fazla yemek kötü 😁 umarım bi an önce beslenmeye başlayabilirsin 🙏🏻
Vudunine Nisanurt ay zaten kendimden tiksinmem ayrı aynalara bakamıyorum........ şuan beni bu aşdığım kiloyla yaşatan tek şey içimdeki minicik kalp her şey onun için 😂
EbSa Bende sizin gibi sadece su ve kahveciydim hemde sade kahve ama hala içemiyorum kokusu bile rahatsız ediyor suda midemi bulandırıyordu daha yeni yeni tekrardan içmeye başladım oda yine eskisi gibi 2 lt falan değil en fazla 1 lt. 🥺 21+2 yim inşaallah daha da geçiceğine inanmak istiyorum 🤷🏻♀️
Vudunine Yas ya su demek bile tiksindiriyor beni yani neden en çok tükettiğimiz şeyden tiksiniyoruz Çok garip 🤣 ay ben bide buzdolabını açamıyorum kokuyor bana eşim baktı etti temizledi neler yaptı ama yok dolap bana kokuyor...
Yas Vudunine buzdolabı olayı bende de hala devam ediyo 29. hafta olmama rağmen 🙈 yemek yapmak için eşimin akşam gelmesini bekliyorum 💁🏻♀️
zuleyhabatman Vudunine ilk uc buçuk dört ay ne yemek yiyebildim ne su içebildim bir bardak su ile aksami ettgimi bilirim ağlıyordum içemiyorum diye zaten icsem de geri çıkıyordu sonra yavaş yavas azaldi ve gecti
Zezemeze Ben 7 aylığım, bulantım bitti ama sudan tiksinme, sevmeme devam ediyor. Eşim vermese sürekli aklıma gelmez.
Adel001 Vudunine ee bu beeen😂😂😂 canım 4+5 trn galiba kusuyorum sevdiğim şeydi su içemiyorum, günde 7-8 fincan çay içen ben 17haftadır 1fincan dahi içemedim son bir haftadır sadecee sabah kahvaltıda içe biliyorum 😔 18+5im
Dilankenger Vudunine ilk aylar öyle oluyor canım bendede olmuştu . bir bardak su içsem lavaboya midem bulanırdı lavaboya koşardım . çok bulantı yapardı bana . az az tok karınla içmeye başlamıştım. Sonra geçiyor merak etme .benim bulantılarım birden kesildi. Yemene dikkat et son 3 ayda birden alıyor insan. İlk aylardasın bebek gelişmi zaten yavaş sen ne yersen ye o kilo almayacak . sağlıklı beslenmen zengin beslenmen yeterli olur senin için 😊 vitaminden mineralden zengin
Dilankenger Vudunine ilk aylar öyle oluyor canım bendede olmuştu . bir bardak su içsem lavaboya midem bulanırdı lavaboya koşardım . çok bulantı yapardı bana . az az tok karınla içmeye başlamıştım. Sonra geçiyor merak etme .benim bulantılarım birden kesildi. Yemene dikkat et son 3 ayda birden alıyor insan. İlk aylardasın bebek gelişmi zaten yavaş sen ne yersen ye o kilo almayacak . sağlıklı beslenmen zengin beslenmen yeterli olur senin için 😊 vitaminden mineralden zengin
Hilalse Vudunine bizde 15 haftalığız ve günde en az 3 litre su içen ben 8. Haftamdan beri 1 litre içiyosam iyidir diyorum mide bulantımı tetikliyor resmen asla kana kana su içemiyorum benide çok endişelendiriyor bu durum yarın kontrolüm var eğer doktorumdan bununla ilgili bir şey öğrenirsem mutlaka yazarım