Merhaba arkadaşlar bugün 6+1 oldum 2 gündür progynex iğne vurulup progestan hap içiyorum. Ultrasonda bebek görünmediği içinde doktor bişe diyemedi. Vajinalde bakmadı pazar günü kanamam oldu , benim gibi bi sorun yaşayıp atlatan varmı 🙏🏼 Sizce gebeliğimde bi problem varmı