Mihri23 Tansiyon sebebiyle yarın 39+0 da önce fitil ile normal doğum deneyeceğiz. Lütfen dua edin hayırlısı neyse o olsun gönlüm normalden yana çünkü nişanımda geliyor ama açıklık yokmuş 🙏
hunilimom Mihri23 inşalalh hayırlı doğumların olsun canım sağ saglim alırsın kucağına korkma doktoruna ve ebelerine kulak ver onlar seni yönlendirir bol bol hareket et ben suni aldım hiç oturmadım sürekli gezdim
duygusm Mihri23 Allah gönlünüzdekini hayırlısıyla versin, yavrunuza sağlıkla, güzellikle kavuştursun inşallah 🙏🏻🌸💕
Zuzum_20 Mihri23 hayırlı dogumlar olsun inşallah bende yarın sabah sezeryan olacagım 40+1 im makat gelişten dönmüyor kızım dua edin lütfen 💗💗