Uykuclimon Selam kızlar oglumun renkli ultrason resmi ama bişi merak ettim yüzünün bize göre sag tarafı tam cıkmış solu çukur gibi duruyor çukur gibi duruyor degilmi bana mı öyle geliyor bu arada maşallah bütün bebişlerimize https://hizliresim.com/gP72PQ
duygusm Uykuclimon Bu kadarcık kusurlar çok normal. Biz bayadır 4d resimler alıyoruz, hiçbiri pürüzsüz değil. Bir sorun olduğunu hiç zannetmiyorum, üzülmeyin 😊🌸
Guneess Uykuclimon gayet normal o tarafta su azdır o an , o nedenle öyle çıkmıştır 🙏🏻 Maşallah çok güzel bi bebek 🧿🧿