sngl12 Merhabalar ben 30+3 hamileyim ve iki gündür bebegimi kasıklarımda hissediyorum vajinamada vuruyo gibime geliyo bi sıkıntı olurmu acaba
Elifboztug sngl12 kafası aşşaya dönmüş olabilir benim 30 haftada dönmüştü ve 37 haftam hep yatmami dinlenmemi söylemisti fazla yormayın kendinizi mutlaka doktorunuza sormayı unutmayın erken dogum olabilir
Cigdemanne_01 Doktorunuza söyleyin bence erken doğum belirtisi olabilir. Doktoruna söylesen burdaki insanlardan daha net bilgiye ulaşırsın canım