merhaba kızlar.
22 haftalık hamileyim. Kontrollerimi İstanbul Ataşehir Avicenna hastanesinde Sibel hanıma yaptırıyorum. Fakat hastane ile ilgili 1 iyi şey duyuyorsam 3 kötü şey duyuyorum. Bazen zeynep kamili düşünüyorum. ama orası da aynı şekilde. nerde doğum yapacağıma asla karar veremiyorum. korkuyorum açıkçası. sizlerin anadolu yakasında önerebileceği hastane/doktor var mıdır?