Merhaba anneler. Şuan gebeliğin 37 ci haftasındayım. Bir kaç haftadır göğüslerimde karıncalanma vardı. Son günlerde daha da arttı. Geceler uyutmuyor beni 🤦🏻♀️ Böyle bi şey yaşayan var mı? Bunun sebebi sütün gelmesi ola bilir mi? Yoksa başka bi şey mi?