Minik_mucize94 Kızlar gecen hafta detaylı ultrasona girdim 21.haftamdayım ege unıversıtesınde gırıdm renklı giremezsin makıne bozuk dediler muayenelerde renklı ultrason kullanan hastane var mı acebA yardım ede bilir misiniz?
Seymen1905 Minik_mucize94 ben egepolda girdim 187 lira renkli foto da verdiler ve 25 30 dk falan sürdü
Minik_mucize94 dilekkrtp uzman perınatoloji ye gpzuktum 205 lıra aldılar ama uzman oldugum dan mıdır nedir 20 dkaıka anca surdu heöen baktı herseyıne
Bbsraa Seymen1905 yeni mi girdiniz benimde şubatta randevum var. 4 boyutlu doppler diye geçiyor demi sizde mi öyle randevu aldiniz
Bbsraa Seymen1905 ha tamam bende şubat da 20.haftalarin ortasında fln olucam suann 18 haftalık 1 ay sonrası için al dedi doktorum 4 boyutlu doppler için dedim acaba bu abaka bisey mi 😁 teşekkür ederim