Sdtsdmr yok canım ıltıhaplanmışdı antıbiyotık hap vermişdi . Hamilelerin kullandığı antıbıyotklerde var dedi . Kullandım çok şükür tekrarlamadı. Sende git bence ıltıhaplanırsa bebek içinde zararlı. Benım kullandğm ilacı bazı doktorlar idrar yolu enfeksiyonunda hamilelere veriyorlar