Merhaba herkese. 6+4 haftalik olduk henüz hic hamilelik belirtisi yaşamadım bir sikintim yoktu.
Bugun sabahdan beri mide bulantısına benzer biseu yasiyorm. Tam bulanti degil yemek yiyorum 10 dk sonra midem boşalıyor gibi oluyor. Ac deglm ogurcek gibi oluyrm kizimda bu kdr degildm daha kotuydm. Buzdolabini bile açamıyordum. Acaba kalp atışlarımi basladi. Kizimdq gttm dr. Kalp atislari baslamistr bulanti iyidir demisti yarin randevum var ilk kontrlmuz. Ne dersnz bnm.gbi olan varmi