Merv3665 Merhaba arkadaşlar bugün araniza katıldım.Bugun acil bolumune hastaneye gittim adetim 6 gündür geçmişti ve hcg değerin 1921 cıktı kaç aylık hamile olabilirim.Birde nelere dikkat ediyoruz
Rabia-b Arkadaşlar perşembe kan verdim beta hcg 87idi cuma verdim192 olmuştu bugün yanş çarsamba kan verdim 661 çöktü attık normal mi sizce
1989-- Merv3665 yukari uzanmayin dikkat edin agir kaldırmayın kendinizi zorlamazsaniz bişey olmaz Allah in izniyle
Cicilibicili Merv3665 canım tebrikler öncelikle. Ortalama 5 haftalıksın canım. Bi an önce folik asit başla en önemlisi bu şuan.
Merv3665 Benimde kanamam oldu diye çok korktum çok ağladım ilk kez anne olacam 8 aydır evliyim bi an kan görünce acile gittik ama çok değilse önemli değil bu aylarda oluyor dedi eğer çoğalırsa yarın gidersin dedi çok korkuyorum