gulsah-00 Merhaba hanımlar. Size bir şey danışmak istiyorum. Aranızda adet günü (veya daha sonra) erken gebelik testi yapıp hamile olduğu halde negatif sonuç alan var mı?
Cigdemveminik gulsah-00 adetimden 5gğn önce doğru sonuç almıştm predectr markaydı %99 doğru sonuç veriyor
Ecelif gulsah-00 canım ben de negatifti ama benim geç döllenme yaşadığım için hatta adet günüme 2 gün vardı.
M_agayeva gulsah-00 canim ben adete 6 gün kala test yapdim neqativ çıkdi ama adetime 3 gün kala normal test yapdim və hamileyddim
Annnnneeesss Tatlım ben adetime 4 gün kala yapmıştım erken gebelik testi predictor diye bir marka pembe dışı %99 net sonuç veriyor hemde adetine 6 gün varken bile yapabiliyorsun bence dene bende erken testte pozitif çıkmıştı
Zeynepreyyan Annnnneeesss 60 lira mı nereden alıyorsun o paraya ? Ben senin aldığından daha ucuza alıyorum onu . Hatta bir kaç sefer başka marka erken gebelik testini 4.80 e aldım internetten
gmzmg Annnnneeesss 25 liraya almıştım onu ;) adet günü sonuç veren predictor gebelik testi ise iki adet 30 liraydı.
Zeynepreyyan Erken gebelik testi doğrudur genelde. Yok çıkarsa adet geçilmesini bekleyip tekrar test yap. Geç yumurtlama olursa eğer idrara geç çıkacağı için testte çıkmaz
Zeynepreyyan Annnnneeesss internette daha uygun valla eczanede de olsa olsa 40 olsa daha geçen sene 25 liraydı eczanede internette de bu fiyat şu anda https://www.eczane.com.tr/predictor-early-gebelik-testi 18.90 predictor erken gebelik testi
Zeynepreyyan Annnnneeesss https://www.kozmodi.com/Predictor-Early-Erken-Gebelik-Testi,PR-1826.html bu da en son aldığım site 18 lira burda https://www.kozmodi.com/urun/days-comfort-erken-gebelik-testi Bir kaç sefer bundan aldım 4.90 normal gebelik testinden daha uygun ve doğru sonuç veriyor. 60 liraya 10 taneden fazla alırsın canım masraf yapma öyle çok
Ay-Bek Annnnneeesss aynen ben de çok pahalıya alıyorum o testi eczaneden ama sürekli başka eczanelerden aldım bir ara çok alıyordum 10 lira daha ucuza satanlar da oluyor :)
Nisanurt gulsah-00 beni yanıltmıştı. Çift çizgi görmeme rağmen hamile değildim. O teste maalesef güvenemiyorum artım. 2 ay sonra tanesi 5₺ olan testlerden aldım onlarda pozitif çıktı ve doğruydu🥰 yani çok fazla umut bağlamamak gerekir bence.
Tubika gulsah-00 evet,regl öncesi hassas test yapmistim sonuc negatif cikmisti ama cok sukur hamileyim :)
AylaNur_ M_agayeva benimde adetime 6 gün var canım bu sabah normal test yapdım neqatif çıktı...Hamilelelik belitileri hiss etmişdim oysa (
Leylalinda M_agayeva Merhaba ben erken gebelik testi yaptım ama çıkmadı 5 gün var daha adet olamama inşallah bende hamileyimdir
Naciye1303 Benim adetime 5 gün vardı erken gebelik testi yaptım çıkmamıştı ama hamileymişim normal test yapınca çıkmıştı hatta çok üzülmüştüm erken gebelik testinde yoksa kesin hamile değilimdir diye
Ay-Bek Zeynepreyyan her şehirde eczane fiyatı farklı oluyor ben İzmir’den aldım ucuzdu. İstanbul’da yaşıyorum çok pahalı 40 50 60 hepsinde farklı gerçekten
civcivimmm Zeynepreyyan ayy buu 4.90 olann aşırı iyimişş site güvenilir dimi aldınız geldi yani aynısıı ben hep n11den alıyorum ordada ucuz oluyo ama bu 4.90 olan aşırı iyimiş