arkadaşlar bu gün doktora gittim ve bana bebeğimin mide fıtığı olduğunu söyledi yani diyafram açıklığıymış ve doğduktan sonra nefes darlığı oşabilir dedi bu yüzden ameliyat gerektirir dedi yaşayanlar yada yaşayanları duyanlar bana aktarabilirmi 😔😔çok üzülüyorum kahroldummmm