İkiz gebelikten dolayı doğumum subatt bekleniyor. 37.haftada almayı planlıyor doktorum daha günümüz belli değil ama en geç 25 Şubat dedi ☺️ bugün hastane çantamizi hazırladım. Yarın da belediyenin düzenlediği gebe okuluna gidiyorum şuan 32 haftaligiz