Aysegulum27_ Kızlar bu ay klomen tedavisine başlayacağım .kullanan veya kullanıp hamile kalan varmı süreç nasıl gelişti bilgi verismisiniz?
Cansu-27 Aysegulum27_ ben kullanmadım ama yengem kullanıp hamile kaldı ikizleri oldu o hapı kullanların yüzde 50 ikiz gebelik yaşıyo yumurta çatlatıyor diye biliyorum
CanselSener Aysegulum27_ ben kullandım ama iğnesini yaptırmadım ilk ay adetim gecikti ama oldum ikinci ay kendim kullandım gitmedim doktora suan 6 buçuk aylık hamileyim
Elifcek Aysegulum27_ ben kullandım o ay ikizlerime gebe kaldım 🥰 tavsiyem ovulasyon testiyle de yumurtladığını takip etmen olur 😇
hulyagiz26 Aysegulum27_ Klomen kullandım bende işe yaramadı ve tüm regl düzenimi bozdu. Çoğunlukla Çoğul gebeliğe yol açıyor diye doktorum femara vermişti. Bi araştırın isterseniz 🤗
Aysegulum27_ Elifcek maşallah Allah bağışlasın sağ salim al kucağına .inşallah ilk kullanımda bende kalırım
Aysegulum27_ Elifcek bir gebenin günlüğünden ovulasyon testi aldım başlayacağım .peki sen adet bitince başladım yani klomen bitimindemi başladın ovulasyon yapmaya.birde tahmini kaç gün sonra yumurtladın
Thsjdn Elifcek merhabaa bende klomene basladim bi yandanda ovilasyon testiyle takip ediyrm benim ilac 10 gunluk aceba 7. Hapi ictikten sonrami iliski olmali siz nasil kullanmistiniz
Elifcek Aysegulum27_ Ben adet bitti 3 gün sonra başladım ovulasyona . Sanırım adetin 14. Ve 15. Günü olması lazım iki gün üst üste yumurtlama gördüm
Aysegulum27_ Elifcek tşk .peki çatlatma iğnesi ovulasyon testinin koyuluğunu etkiliyormu .testle anlayabildinmi yumurtanın büyüyüp çatladığnı
Elifcek Aysegulum27_ ben iğne vurulmadım . Zaten klomen kullandıktan belirli bir gün sonra doktorun kontrole çağırması gerekiyor yumurtan oluşmuş mu kaç tane yumurtan var kaç mm olmuşlar bakıyor . Ben kontrole gittiğimde 2 yumurtam oluşmuştu biri 20 mm di diğeri 14 mm di . Doktorum 20 mm olan bugün yarın çatlar ama diğerinden pek ümitli değilim demişti ikisi de çatladı şükür ☺️
pyrzmom Aysegulum27_ çatlatma iğnesi oldugun zaman teste gerek kalmıyo zamanını doktor söylüo ki sendede şiddetli kasık agrısı oluyo anlarsın o günlerindegerlendirmelisin agrım var die yapmamazlık yapma bnden minik tavsiye
hulyagiz26 Aysegulum27_ benim olayım çok farklı pıhtılaşma problemi çıktı ve bunu bilmezken denemiştik. Evet kaldım ama kaybettim
sugarbabe Eylül de benim de doktorum klomen vermişti ama yumurta takibine falan çağırmadı bende bilmiyorum tabi.kendiliğinden olacak diye kullandım.halbuki takibi yapılması lazımmış.çatlatma iğnesiyle mi oluyor peki?
Aysegulum27_ sugarbabe evet beş gün kullanıp doktora takibe gidiyorsun yumurtaların boyutuna göre çatlatma iğnesi verip çatlatıyormuş ve ilişki günü veriyormuş
pyrzmom sugarbabe bnde iki yumurta büyümüştü iğne vurulunca günü tahmin edio doktor riske atmıyo zamanı yani iki yumurtamda olmustu ama ikiz deil tek hamile kaldım
sugarbabe Aysegulum27_ kimse bana gel bakalım demedi ya.dünyanın parasını veriyoruz bide özellere ..ne kadar peki bu iğnenin fiyatı biliyor musunuz
Aysegulum27_ sugarbabe fiyatını bilmyorun bende bu ay kullanacağım doktorum adetin beşinci günü başlayacaksın dedi .sen başka doktora görün bence ihmal etme doktor kontrolünde kullanılması gereken ilaçmış .sorun yaşarsın sonra önlemini al hemen
mavisimm sugarbabe 105 tl ovitrelle catlatma ignesi. Yeni yilda zam gelmistir fiyat biraz pahalanmistir