Edaliiii Haftamiz bitti 30da başlayacağım bende baya bir övdüler lansinoh kremi. Bir arkadaşım var bilgisi yoktu hiç birşey kullanmadı ilk ay bebeği emzirirken sancidan deliye dönüyormus çocuğun ağzından parçaları alıyormus o kadar kötü olmuş gozum korktu benim direk 30. Haftada başlayacağım birşey yok simdi ama giderek büyüyor ve hassaslasiyor 🤦🏻♀️
kbrakuru Esranisa tahinin üstüne çıkan yağı da çok iyi geliyormuş canım bnde bi yakınımızdan duymuştum bende o şekilde yapıcam hatta şimdiden baslıcam şuan 35+1 haftalığım